Regulamin zakupu bietów
na wydarzenia Fundacji Health Concept
Regulamin zakupu biletu na wydarzenia Fundacji Health Concept obowiązuje od dnia 1 lipca 2022 r.
- ZASADY OGÓLNE
- PROCEDURA ZAWIERANIA UMÓW I DOKONYWANIA ZAKUPÓW
- BILETY
- DOSTAWA I ODBIÓR BILETÓW
- SPOSÓB I TERMIN PŁATNOŚCI
- KONTAKT Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA SERWISU FHC
- FAKTURA
- WSTĘP I UCZESTNICTWO
- ZWROTY BILETÓW
- REKLAMACJE
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- PRAWO WŁAŚCIWE
- DANE OSOBOWE
Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do sprzedaży biletów na wydarzenia organizowane przez Fundacje Health Concept (dalej FHC). Każdy Klient najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się z Regulaminem zakupu biletu FHC umową na odległość ma możliwość zapoznania się i akceptacji niniejszego Regulaminu oraz jest informowany o przysługujących mu prawach i obowiązkach.
Dokonując transakcji na stronie https://fundacjahealthconcept.pl, Klient może zawrzeć umowę zakupu biletu.
Sprzedaż biletów na stronie https://fundacjahealthconcept.pl jest prowadzona przez: Fundację Health Concept, adres siedziby: ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice, NIP: 9542769635. Fundacja jest wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000637918.
Rezerwacje i zapytania dotyczące zamówień: formularz kontaktowy dostępny w zakładce kontakt na stronie: https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt
Bilety są sprzedawane na stronie https://fundacjahealthconcept.pl Zamawiając Bilety oraz dokonując za nie płatności Klient zobowiązany jest do zachowania należytej staranności. Wprowadzenie nieprawidłowych danych np. kwoty przelewu, numeru rezerwacji lub kodu płatności lub danych płatnika uniemożliwiające identyfikację Klienta może skutkować odmową zaksięgowania wpłaty oraz anulowaniem transakcji.
2.1. Zakup biletów na stronie https://fundacjahealthconcept.pl
Po dokonaniu wyboru wydarzenia z oferty wydarzeń Fundacji Health Concept oraz wyboru rodzaju biletów należy wypełnić formularz z danymi osobowymi.
Płatność za bilety odbywa się z wykorzystaniem serwisu PayU.
Płatność za pośrednictwem PayU S.A. Klient klikając pole „Kupuję i płacę”, wyraża wolę związania się umową na odległość i dokonuje rezerwacji biletu na wybrane przez siebie wydarzenie. Naciśnięcie przycisku “Kupuję i płacę”, oznacza zamówienie z obowiązkiem zapłaty i stanowi potwierdzenie zakupu na stronie https://fundacjahealthconcept.pl. Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę PayU S.A. Po otrzymaniu przez FHC od PayU S.A. informacji o realizacji płatności przez Klienta na podany przez Klienta w procesie rezerwacji adres e-mail zostaje wysłane potwierdzenie. Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji biletów oraz bilet elektroniczny wysyłany w wiadomości e-mail w postaci linku lub załącznika.
Rezerwacja jest zobowiązująca dla FHC dopiero po wysłaniu na adres e-mail podany przez Klienta w procesie rezerwacji potwierdzenia zarejestrowania płatności na stronie https://fundacjahealthconcept.pl. W przypadku opłaty za bilet przelewem online lub kartą za pośrednictwem PayU S.A. wysłanie do Klienta mailowego potwierdzenia zarejestrowania płatności na stronie https://fundacjahealthconcept.pl następuje po otrzymaniu przez FHC potwierdzenia z PayU S.A. o dokonaniu płatności przez Klienta.
W razie jakichkolwiek wątpliwości co do poprawności przebiegu rezerwacji należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta: przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce kontakt na stronie https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt/.
Zakazane jest używanie botów lub innych zautomatyzowanych narzędzi teleinformatycznych umożliwiających zakup biletów bez ingerencji Klienta. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania biletów zakupionych z użyciem niedozwolonych narzędzi.
2.2. Zamówienia grupowe
Zamówienia grupowe (obejmują rezerwacje biletów dla grup powyżej 10 osób) są realizowane przez zespół Obsługi Klienta. Aby złożyć zamówienie grupowe należy skontaktować się przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce kontakt na stronie https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt.
3.1. Zasady ogólne
Bilet stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w wydarzeniu na jakie został wystawiony. Zakup biletu oznacza akceptację Regulaminów dotyczących uczestnictwa w wydarzeniu. Pojedynczy bilet uprawnia do wejścia jedną osobę. Bilet jest wyłącznie biletem imiennym. Bilet imienny uprawnia do wejścia jedynie osobę, której imię i nazwisko zostało wskazane na bilecie. Dopuszczalność i tryb zmiany danych na bilecie imiennym, w tym konieczność poniesienia opłaty za zmianę danych i jej wysokość, określa Organizator wydarzenia w takim przypadku należy skontaktować się przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce kontakt na stronie https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt.
Bilet podlega weryfikacji w momencie wejścia na wydarzenie – nie ma możliwości ponownego wykorzystania biletu. Bilet nie może być kserowany, skanowany lub kopiowany w jakikolwiek inny sposób – w przypadku wykrycia takiego postępowania, bilet traci swoją ważność. Klient powinien przechowywać bilety w bezpiecznym miejscu. FSCnie ponosi odpowiedzialności za zagubione lub skradzione bilety.
Duplikaty biletów wystawiane są wyłącznie w sytuacji, gdy FHC wydarzenia przewiduje taką możliwość. Wydawanie duplikatów może wiązać się z koniecznością zapłaty opłaty administracyjnej w wysokości 50 zł.
Klient ma prawo weryfikowania zgodności biletu z treścią złożonego przez niego zamówienia. W przypadku, gdy treść biletu jest niezgodna z zamówieniem Klient obowiązany jest zgłosić ten fakt niezwłocznie do FHC, gdyż błędy w treści biletów mogą skutkować odmową możliwości uczestniczenia w wydarzeniu.
Zniszczenie biletu może spowodować brak możliwości weryfikacji kodu a w konsekwencji odmówienie wstępu na wydarzenie.
Bilet uprawnia do uczestniczenia w wydarzeniu w miejscu wskazanym w jego treści. FHC w uzasadnionych przypadkach, w szczególności z przyczyn technicznych lub produkcyjnych, są uprawnieni do zmiany pierwotnie zamówionych miejsc na inne zarówno przed, jak i w trakcie wydarzenia. FHC zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń ilościowych przy zakupie biletów na określone wydarzenia przez jedną osobę. Liczba ta jest określona przez FHC i jest weryfikowania przy każdej transakcji. Polityka ta ma na celu wyeliminowanie nieuczciwych praktyk w zakresie zakupów biletów. Ograniczenie dotyczące maksymalnej liczby biletów może przypadać na osobę. Powyższe zastrzeżenie nie może być obchodzone poprzez zakładanie dodatkowych kont przez tego samego Klienta. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania biletów zakupionych powyżej tego limitu. Bilety mogą być sprzedawane z określonymi zastrzeżeniami dotyczącymi wstępu lub wykorzystania, takimi jak dotyczące ograniczonego, przesłoniętego lub bocznego widoku lub minimalnego wieku uprawniającego do wstępu. Wszelkie tego typu zastrzeżenia będą zamieszczone na naszej stronie internetowej lub zostaniecie Państwo o nich powiadomieni w inny sposób przed lub w momencie dokonywania rezerwacji biletów.
Nabywanie w celu odsprzedaży z zyskiem biletów wstępu na wydarzenia FHC albo ich sprzedaż z zyskiem jest niezgodne z prawem i stanowi wykroczenie z art. 133 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeksu Wykroczeń (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 281, ze zm.). Ponadto, FHC zabrania odsprzedaży lub przekazania biletów na poszczególne wydarzenia.
Decyzje w zakresie odwołania wydarzenia, zwrotów pieniędzy z tytułu odwołania wydarzenia, w zakresie zamiany biletu, odmowy wstępu na wydarzenie, nakazania opuszczenia wydarzenia, w zakresie zmiany programu wydarzenia, miejsca posiadaczowi biletu podejmuje FHC na zasadach określonych w regulaminach dotyczących wydarzenia.
3.2. Ceny oraz kategorie cenowe
W zależności od wydarzenia na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl dostępne są bilety w różnych kategoriach cenowych. Na niektóre wydarzenia dostępne są również bilety ulgowe oraz pakiety specjalne, jak np. 3+1 (tzn. kup cztery bilety zapłać za trzy). Takie bilety są udostępniane na dane wydarzenie w zależności od decyzji FHC jako organizatora wydarzenia. O cenach biletów na wydarzenie decyduje FHC.
W trakcie trwania sprzedaży biletów na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl pula biletów może być zwiększana (mogą być dodawane kolejne bilety do sprzedaży) lub zmniejszana. Wobec tego wskazane jest zapoznawanie się przez Klientów z aktualną ofertą FHC.
Ceny biletów mogą ulegać zmianie w trakcie trwania sprzedaży. W związku z tym w wypadku anulowania rezerwacji biletów dokonanej na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl np. z powodu wpłaty przez Klienta należności za bilety po terminie lub niepotwierdzenia przez system płatności elektronicznych uiszczenia opłaty za Bilet w terminie, FHC nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec Klienta za brak możliwości zakupu biletów w wybranej przez Klienta pierwotnie cenie (w szczególności w przypadku, gdy cena biletów na dane wydarzenie w międzyczasie wzrośnie lub w ofercie FHC pozostaną jedynie bilety droższe).
3.3. Kody rabatowe
Na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl dostępne są kody rabatowe o określonych nominałach. Kody rabatowe obniżają cenę brutto każdego biletu lub cenę brutto całego zamówienia o zniżki na jakie opiewają. W zależności od konkretnego przypadku lub wydarzenia, którego dotyczą kody rabatowe, maksymalna liczba biletów, co do których można zastosować kody rabatowe jest określona ilościowo. Kody rabatowe mogą obowiązywać przez cały okres sprzedaży lub tylko w określone dni. Mogą dotyczyć grupy wydarzeń lub pojedynczego wydarzenia. Kody to kombinacja znaków literowych lub znaków literowych i liczb. O wprowadzeniu oraz warunkach obowiązywania kodów rabatowych zawsze decyduje FHC. Kody rabatowe mogą być publikowane za pomocą wszelkich środków komunikowania, w tym w mediach, w mediach społecznościowych, w newsletterach, na stronie internetowej na stronie https://fundacjahealthconcept.pl
Wszystkie bilety sprzedawane na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl dostarczane są w formie elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu zamówienia, umożliwiającej ich wydrukowanie przez rezerwującego we własnym zakresie. Do wydruku biletów należy używać białego papieru w formacie A4 tak, aby wydrukowane kody były dobrze widoczne. Pojedynczy bilet uprawnia do wejścia na dotyczące go wydarzenie jedną osobę. FHC nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieuprawnionego powielenia raz otrzymanego biletu przez rezerwującego lub osoby trzecie, którym rezerwujący udostępnił dane otrzymanego biletu (w tym wydruku lub kopii elektronicznej). FHC nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta, w trakcie wykonywania rezerwacji, błędnego adresu e-mail, na który przesyłane są bilety.
Po zatwierdzeniu rezerwacji na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl poprzez kliknięcie pola: „Kupuję i płacę” Klient zostanie przekierowany na stronę serwisu PayU S.A. Za realizację i bezpieczeństwo transakcji przelewów online przeprowadzanych na stronach internetowych PayU S.A. odpowiada PayU S.A., z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444, zgodnie ze swoim regulaminem.
Przez formularz kontaktowy: w zakładce kontakt na stronie https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt
Dział Obsługi Klienta jest czynny wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.
W szczególnych przypadkach godziny pracy Działu Obsługi Klienta mogą ulec zmianie. W przypadku zmiany godzin pracy aktualne informacje będą zamieszczone na stronie https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt/.
Po uprzednim zaznaczeniu na karcie rezerwacji biletów opcji otrzymania faktury VAT, faktura ta zostanie dostarczona Klientowi na zasadach i w terminach wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku otrzymania przez FHC całości zapłaty za bilet, fakturę VAT wystawia się Klientowi nie później niż 15 (piętnastego) dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zapłata została przez FHC otrzymana. Na karcie rezerwacji biletu Klient, wybierając opcję dostarczenia faktury VAT, zaznacza zgodę na otrzymanie faktury VAT w formie elektronicznej. W przypadku zaznaczenia takiej zgody faktura VAT jest przesyłana na adres e-mail podany przez Klienta w procesie rezerwacji w formacie pdf lub w postaci linka umożliwiającego pobranie takiej faktury.
FHC będąca Organizatorem wydarzenia lub zarządca obiektu, na którym odbywa się wydarzenie są upoważnieni do odmówienia wstępu w razie, gdy klienci dopuszczą się naruszenia jakichkolwiek postanowień i warunków wydarzenia lub warunków przez nich ustalonych. FHC lub zarządca obiektu, na którym odbywa się wydarzenie mogą okazjonalnie przeprowadzać kontrole bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientom.
W przypadku spóźnienia, FHC lub zarządca obiektu, na którym odbywa się wydarzenie podejmą starania w celu zapewnienia osobom spóźnionym wstępu w trakcie przerwy na wydarzenie, przy czym wstęp nie zawsze może zostać zagwarantowany.
Nieupoważnione używanie sprzętu fotograficznego lub nagrywającego jest zabronione. Pióra laserowe, telefony komórkowe, psy (poza będącymi przewodnikami osób z niepełnosprawnościami) i własne artykuły spożywcze i napoje klientów mogą być także zabronione (prosimy o sprawdzenie regulaminu obiektu oraz regulamin wydarzenia).
Przedłużająca się ekspozycja na hałas może uszkadzać słuch.
Przed dokonaniem zakupu Biletów Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz szczegółowymi informacjami dotyczącymi danego wydarzenia. W trakcie niektórych wydarzeń mogą być używane efekty specjalne takie jak efekty dźwiękowe, audiowizualne, świetlne oraz pirotechniczne, które mogą stanowić przeciwwskazania zdrowotne dla niektórych osób.
Klienci są zobowiązani do zapoznania się z wytycznymi organizatorów imprez kulturalnych i rozrywkowych w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 oraz przestrzegania zasad określonych przez organizatora wydarzenia.
9.1. Prawo odstąpienia od umowy
W przypadku zakupu biletów Klientowi zawierającemu umowę w systemie sprzedaży biletów FHC poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
W przypadku odstąpienia od umowy FHC zobowiązuje się do zwrotu dokonanych przez Klienta płatności. Wszelkie zwroty płatności będą dokonywane przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użył Klient, chyba że zgodzi się on na inny rodzaj zwrotu.
9.2. Zwroty
9.2.1. Zwrot w przypadku odwołania wydarzenia
W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za bilet, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając FHC email z konta pocztowego przypisanego do zamówienia.
W przypadku płatności kartą płatniczą środki zostaną zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za bilet.
Zwrot środków za zakupione bilety nastąpi w terminie 14 dni od dnia odwołania wydarzenia.
9.2.2. Zwrot w przypadku zmiany daty lub miejsca wydarzenia
W przypadku zmiany daty wydarzenia, FHC zaproponuje Klientom miejsca na wybrane wydarzenie w innym terminie (w miarę dostępności) o wartości odpowiadającej wartości pierwotnie zakupionych biletów. Aby dokonać zwrotu biletu należy wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt podając informację o chęci zwrotu biletu oraz numer zamówienia. Zwrot środków za zakupione bilety nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania przez FHC informacji o chęci zwrotu biletu. W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za bilet, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając FHC email z konta pocztowego przypisanego do zamówienia. W przypadku płatności kartą płatniczą informację o płatności kartą należy podać w zgłoszeniu. Środki będą zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za bilet.
9.2.3. Inne zwroty
Zwrot biletów lub ich wymiana, w przypadkach innych niż te, o których mowa w pkt 9.2.1. i 9.2.2. powyżej nie są możliwe.
Reklamacje związane z zakupem biletu na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl mogą być zgłaszane w formie elektronicznej przez formularz kontaktowy w zakładce kontakt na stronie https://fundacjahealthconcept.pl/kontakt lub pisemnie listem poleconym na adres FUNDACJA HEALTH CONCEPT, ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez FHC następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie od 30 dni od dnia jej otrzymania.
FHC ponosi odpowiedzialność za bilety zakupione wyłącznie na stronie https://www.fundacjahealthconcept.pl. Bilety odkupione od innych Klientów, zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży lub za pośrednictwem podmiotów trzecich, nieposiadających praw do sprzedaży i dystrybucji biletów, mogą okazać się nieważne.
Zamówione przez Klienta samodzielnie usługi, w tym turystyczne, hotelarskie i usługi w zakresie zakwaterowania w związku z wydarzeniem są organizowane na własne ryzyko Klienta.
Transakcje kupna biletów oraz wszelkie czynności określone regulaminem podlegają przepisom prawa Rzeczpospolitej Polskiej. W odniesieniu do Klienta będącego konsumentem, w rozumieniu rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (WE) Nr 593/2008 z dnia 17 czerwca 2008 r. w sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I), i mającego miejsce zwykłego pobytu w krajach Unii Europejskiej, wybór prawa Rzeczpospolitej Polskiej nie pozbawia Klienta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów tego państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
Administratorem danych osobowych Klientów jest FUNDACJA HEALTH CONCEPT, ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice.
Z Inspektorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail iod@fundacjahealthconcept.pl lub pocztą tradycyjną pisząc na adres Inspektor Ochrony Danych, FUNDACJA HEALTH CONCEPT, ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice.
Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z serwisu, utworzeniem konta w serwisie oraz zakupem biletów na wydarzenia, będą przetwarzane w następujących celach: obsługi utworzonego konta, obsługi zakupu biletów, dochodzenia ewentualnych roszczeń (w tym windykacji) i odszkodowań, prowadzenia działań marketingowych, sprzedaży biletów i innych usług, związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, w tym na potrzeby prowadzenia analiz i statystyk, udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski oraz udzielanie odpowiedzi w toczących się postępowaniach, prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa archiwizacji, spełniania obowiązku prawnego ciążącego na FUNDACJA HEALTH CONCEPT, ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice.
Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez FUNDACJA HEALTH CONCEPT działaniami realizowanymi w imieniu FUNDACJA HEALTH CONCEPT, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym, firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Klientów, kancelariom prawnym, którym FUNDACJA HEALTH CONCEPT zleciła np. prowadzenie postępowania. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na FaceBook, w związku z tworzeniem profili przy wykorzystaniu Google Analitics, oraz w związku z wysyłką mailingu informacyjnego o wysyłce przy wykorzystaniu MailChimp.
W trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 dane osobowe Klientów mogą być udostępniane Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu i służbom porządkowym w celu umożliwienia kontaktu z uczestnikami wydarzenia po jego zakończeniu, Przekazanie danych osobowych Klientów ma ułatwić służbom sanitarnym dochodzenie epidemiologiczne na wypadek wykrycia, że osoba zakażona brała udział w danym wydarzeniu.
Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować FUNDACJĘ HEALTH CONCEPT do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego), okres, który jest niezbędny do obrony interesów FUNDACJI HEALTH CONCEPT, okres na jaki została udzielona zgoda.
Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do: żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących sprostowania ich danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych przeniesienia ich danych osobowych
Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie wyrażenia zgody przykładowo odbywa się poprzez zmianę ustawień przeglądarki.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez FUNDACJĘ HEALTH CONCEPT., Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
FUNDACJA HEALTH CONCEPT korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Następujące decyzje są podejmowane w sposób zautomatyzowany: profilowanie wykonywane jest w oparciu o posiadane dane, w szczególności takie jak: dane dotyczące świadczonych usług, dane transmisyjne, dane o lokalizacji, informacje pozyskane na pomocą tzw. plików cookies. Te informacje posłużą do konstruowania ofert dopasowanych do potrzeb Klientów, w szczególności preferencji, miejsca pobytu, zainteresowań, poprzednich zakupów.
Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z dopiskiem “Dane osobowe” lub na skrzynkę iod@fundacjahealthconcept.pl.